Siła ciała tkwi w mięśniach

Siła ciała tkwi w mięśniachJeśli marzysz o zdrowej, wyglądającej na silną sylwetce, a masz problem z małym przyrostem masy mięśniowej ? warto pomyśleć o odpowiednich odżywkach, dostępnych w szerokiej ofercie sklepów z suplementami. Pamiętajmy jednak, że suplementy to jedynie drugorzędne wsparcie, obok odpowiedniej diety. Wpływają bowiem na regulację spalania poszczególnych składników, ich kumulację, ograniczanie itp. Warto zwrócić uwagę na kreatynę ? to bardzo popularna forma wsparcia naszych mięśni podczas treningu, która umożliwia ich poważny przyrost. Dla początkujących poleca się czystą kreatynę, w późniejszych cyklach można sięgać po mieszanki ? wciąż jednak należy uważać. Inne istotne suplementy w przyroście masy to: -glutamina, -BCAA, -HMB. Warto wypróbować i sprawdzić, który ma na nas najlepszy wpływ. Obok suplementów, a w zasadzie jeszcze przed, tak jak już było wspomniane, stoi dieta. Zróżnicowana, ale regularna, 5-7 posiłków dziennie, o dużej ilości węglowodanów i białka, z niewielką ilością tłuszczu (ale nie należy z niego całkowicie rezygnować).